Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Willemijn Lobbes - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Banjar Ubud Kaja, Indonesië van Willemijn Lobbes - WaarBenJij.nu

Ubud

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

04 Februari 2016 | Indonesië, Banjar Ubud Kaja

Gisteravond hadden we weer een erg leuke avond in een club, vlakbij ons in Kuta. Ik heb hier al eerder over geschreven (Sky Garden), namelijk waar wij "all you can eat" zijn gaan eten. Alleen gister zijn we hier ook op stap geweest! Muziek is wel wat anders dan de kroegen in Den Bosch hier, maar heb erg gelachen! Vanochtend hebben we om 11.00u ons huis verlaten om naar Ubud te gaan.
Heel toevallig kwam ik een meisje (Sarah) tegen die ik al in Yogyakara had ontmoet. We hebben toen samen met wat andere de tempel dag gedaan en ook zijn we samen naar Goa Pindul geweest met de auto. Dus leuk dat ik haar in Kuta weer tegenkwam en dat ze ook naar Ubud zou gaan vandaag!
Ze zit alleen in een ander hostel, dus dit is mijn laatste nacht met de Bosschenaren! Morgen ga ik naar haar hostel toe en reizen we een paar dagen samen door Ubud.
Ik zit nu in een heel leuk hostel (In Da Lodge), heel veel backpackers, heel veel Nederlanders! (En ook hebben ze een WARME douche, waar ik zo blij mee ben!) dus lekker chille hier.
Morgen ga ik met Sarah waarschijnlijk naar het Monkey Forest en wat rijstvelden zien. Moeten nog even kijken wat we verder doen. Het is heel mooi hier, heel groen! Wel wat meer bewolking en grijze lucht dan in Kuta/Seminyak, maar dat trekt wel over denk ik.. (Blijft natuurlijk nog steeds regenseizoen!)
Ben benieuwd naar morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemijn

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 9101

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 15 Mei 2016

Indonesië

Landen bezocht: