Luchtballonnen festival - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Willemijn Lobbes - WaarBenJij.nu Luchtballonnen festival - Reisverslag uit Kampung Ayer Hitam, Maleisië van Willemijn Lobbes - WaarBenJij.nu

Luchtballonnen festival

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

14 Maart 2016 | Maleisië, Kampung Ayer Hitam

Goedemiddag!

De dag nadat Chantal en ik terug kwamen vanuit Singapore zijn we met z'n drieën (Lize ging ook mee) naar het Hot Air Balloon Festival geweest in Putrajaya. We dachten dat er vet veel ballonnen de lucht in zouden gaan en dat het heel groot was, maar dit viel reuze mee.
We zijn aan eind van de middag vertrokken, zodat we daar in de avond zouden zijn. Er stonden heel veel verschillende eettentjes en er was muziek, dus dit was erg gezellig. De ballonnen vielen alleen een beetje tegen, ze gingen alleen 30 meter de lucht in en dan weer naar beneden. Maar goed, het was wel erg leuk om keer gezien te hebben en het was ontzettend gezellig. Toen we weer terug in Kuala Lumpur waren, zijn we natuurlijk op stap geweest in Rock Bottom! Het was een ontzettend leuke avond, op het eind zijn Lize en ik nog even naar een Indiaanse Club geweest, wat een ervaring was dit joh, super leuk.
We hadden zo'n leuke avond dat we de dag erna (gister dus) flink moesten bijkomen.. Hebben we dan ook goed gedaan! Lekker film gekeken, beetje op de bank gelegen en lekker gegeten. Ben d'r alleen even uitgegaan om onderbroeken te halen (die verdwijnen hier altijd als je je kleren laat wassen... Heel vaag) en om natuurlijk nog even voor de laatste keer de (goedkope) goddelijke sushi te eten. Verder niet veel gedaan. 's Avonds zijn we uiteten geheerst bij Rock Bottom om (nu toch echt) mijn laatste avond te vieren, omdat ik naar Borneo ga vandaag!!!! (Schrijf dit nu op het vliegveld, aan het wachten voor de gate). Ik heb zo lang uitgekeken naar dit moment, ik kan echt niet wachten. Ondanks ik wel een beetje verdrietig ben dat ik Kuala Lumpur nu echt verlaat, maar ik kom zeker weten terug!! Wat een stad is dit zeg, ik voelde me er meteen thuis. Ook Chantal en Lize ga ik vast en zeker in Nederland wel weer zien!
Dus mijn volgende verslag zal in Borneo zijn.. Aaaaaaah zo beeeenieuwd!
Ik zal hier voor iets meer dan twee weken rondtrekken en dan ga ik daarna nog voor bijna vier weken naar Thailand en dan.... Dan zit mijn reis er alweer op. Maar daar denk ik nog niet aan! Geniet nog even volop hier.

Ciaoooo!

  • 15 Maart 2016 - 18:20

    Evelien:

    Heej! Weet je dat de Jumbo tegenwoordig ook versgemaakte sushi heeft? Dussssss.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemijn

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9048

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 15 Mei 2016

Indonesië

Landen bezocht: